divendres, 24 de maig del 2013

Excursió al Tela Marinera

Després de molts intents fallits...ho vam aconseguir!!!! vam poder anar al Tela Marinera, que des de l'estiu que diem d'anar i no trobàvem mai dia!!!!!I el més important, vam convèncer al David per a què vingués amb nosaltres! mentre la Irene i jo (Maria)  remenàvem i triàvem les teles, ell li va fer unes poques fotos al Liam, que al·lucinava amb la tenda.... és que és taaaaaannnn maca!!!!! ens encanta!!!!!!
Al final vam comprar per fer-li la corona dels 2 anys, pel mes que ve... (com passa el temps!) i unes teles per un bolso. 

us deixem amb el reportatge fotogràfic de la tenda més boniqueta de patchwork que coneixem!




 quina passada la Montse, en un plis et troba amb què combinar les teles!




AHHHH i recordeu que demà és l'últim dia per apuntar-se al nostre primer sorteig del cub de colors! 




5 comentaris:

  1. Si és una passada de botiga i la Montse és una joia, sempre et sap buscar aquella tela que necessités i amb que combinar-la!!

    ResponElimina
  2. Molt maques les fotos, quina pena que no coincidissim, haureu de tornar a venir...
    Marta

    ResponElimina
  3. Si jo tambe estic amb tu TM es la botiga mes maca de patch que coneixo, les teles son una passada. La Montse es un sol ja pot esta enfainada que et sap trovar la tela que mes adient. Petons.

    ResponElimina
  4. Quin post tan xulo!!!!! El TM vist des de la perspectiva d'un nen, jeje, M'ENCANTAAA!!!!

    ResponElimina
  5. No m'estranya que el Liam al·lucinés!! Jo també vaig al·lucinar!!!

    ResponElimina

moltes gràcies!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...