dijous, 4 d’octubre del 2012

Memory

Aquest Juny vaig poder anar finalment al Tela Marinera! després de veure el blog de la Cristina  que anava a cosir i en parlava les MIL MERAVELLES, vaig anar un dissabte de mercat a Vic i m'hi vaig apropar. Quina botiga més preciosa....em va encantar! de fet menys mal que no visc a Vic perquè estaria tot el dia anant a comprar cosetes!!!!
Bueno, que m'enrollo....vaig comprar dos kits. El que us ensenyo ara  és aquest Memory de roba. El vaig trobar moníssim! Ara que el tinc acabat, me n'he adonat que el Liam encara és massa petit per jugar-hi, però bueno...... :) 

Us deixo unes poques fotos....



Quan tenia la pila feta.....










L'altre kit que vaig comprar us l'ensenyo d'aquí poquet....

PD a l'estiu vaig tornar més d'una vegada al Tela Marinera....jiji, quina perdició!



2 comentaris:

  1. Maria!!! Quin nen tan guapo que tens!!! M'encanta aquest memory, és tan original...Ja t'asseguro jo que el Tela és la perdició, però a la vegada una font constant d'inspiració, oi? Un petonet!!!

    ResponElimina
  2. M'encanta aquest Memory. Es molt original!

    ResponElimina

moltes gràcies!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...